Food magazinok




A Food Magazinok, vagyis a Teletál Ételfutár Magazin, a Tőzsde Ételfutár Magazin saját kiadású magazinjaink, melyeket az ebédszállító cégekkel kooperálva hozzuk létre. Havonta jelennek meg ingyenesen, országos terjesztésük a cégek logisztikai hálózatán keresztül történik.


Profil
A Food Magazinokkal célunk, hogy közvetlen hangvételű, érdekes és szórakoztató magazinokat hozzunk létre, melyek közvetlen kapcsolatot építenek ki a fogyasztókkal. A Magazinok havonta jelennek meg, és 4 (ritkán 5) heti étlapot tartalmaz. Az étlapok mellett színes cikkekkel, érdekességekkel találkozhatnak a magazin olvasói, ezzel is lehetőséget biztosítva arra, hogy hirdető partnereinkkel egész hónapon át találkozhassanak az olvasók. A magazinok olvasottsága előzetes felmérések alapján elérheti a terjesztett példányszám többszörösét, hiszen a megrendelés során mindig újra és újra átlapozzák a magazinokat. A magazin Budapest számos pontján is megtalálható bevásárlóközpontokban, sportcentrumok, uszodák területén, benzinkutakon és egyéb frekventált területeken.


Célcsoport
A megrendelők számának dinamikus növekedése és a növekvő vásárlói igények eredményeképpen egyre szélesebb körhöz jutnak el magazinjaink. Igen széles az a fogyasztói kör akikhez eljutnak a magazinok, jellemzően a 20-75 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, városi nők és férfiak, akik átlagos vagy annál magasabb jövedelemmel rendelkeznek. Nagytöbbségben A-B-C+ státuszba sorolható, értelmiségi, irodai munkát végző fogyasztók. Különös figyelmet szentelnek az egészséges életmódnak, a rekreációnak, a harmonikus életvitel kialakításának. Szeretnének több időt fordítani magukra és környezetükre, de munkájuk miatt kevés szabadidővel rendelkeznek. Nyitottak az újdonságokra, a legújabb fejlesztésekre, trendekre. Egyre több kampány esetén jut kiemelt szerephez az üzleti döntéshozói célcsoport. Magazinunk révén e nehezen elérhető réteg is hatékonyan megcélozható azáltal, hogy közvetlenül a munkahelyekre - és házhoz szállítjuk a magazinokat.


Műszaki paraméterek:

  1. Megjelenés: havonta
  2. Lapár: ingyenes
  3. Papírminőség: 60 g műnyomó
  4. Borító papírminőség: fényes műnyomó
  5. Méret: A/4 (201×275 mm)

Miért érdemes hirdetni a lapban?

  1. A célmédium a fogyasztók legerősebb bázisát képező ABC+, többségében városlakókat éri el
  2. Magas kontaktusszám, mert egy magazint többen is olvasnak (pl. cégek munkatársai, családtagok), illetve a magazint az olvasók az étlap miatt szinte napról-napra forgatják
  3. A magazin olvasottsága elérheti a példányszám 4-5 - szörösét
  4. Számos kreatív megjelenési és csatolási lehetőséget biztosít (PR cikk, receptoldal, rovatok, étlap melletti megjelenés, behúzási lehetőség)
  5. Versenyképes CPT
  6. Lehetőséget biztosít a címlap megjelenésre
  7. Lehetőség van a lap mellé mintatermék, szóróanyag kiosztásra

Hirdetési listaárak:

1/1 950.000 Ft + Áfa
1/2 550.000 Ft + Áfa
1/4 350.000 Ft + Áfa
Étlap melletti kiemelt felület 350.000 Ft + Áfa